fredag 19 april 2013

Slappfredag

Idag har vi haft en ganska lugn fredag. Kristoffer och jag var tvungna att jobba/plugga lite på förmiddagen men det var snabbt avklarat. Små ettriga snöflingor yrde och temperaturen höll sig stadigt på en grad över fryspunkten. Efter lite lunch bestämde vi oss för att det var en bra idé att åka och shoppa lite. Vi hittade massa bra grejer och jag fick äntligen tag i gräddfärgad stickad tröja som jag letat efter i över ett år. Den var visserligen inte riktigt i rätt storlek men jag tänker att det blir supermysigt att gosa ner sig under den när det är kallt ute. Efter vår shoppingtur på Johnsons Creek åkte vi hem för att packa upp och mannekänga (obs - mycket viktigt!) våra nya klädinköp.

Johan på besök
Sedan bar det av det Quaker Steak and Lube för att äta lite smaskig amerikansk mat och njuta av festlig inredning. Dock lyckades jag med konstycket att glömma kameran under hela dagen och har således inte en enda bild att bjuda på från dagen. Pinsamt värre! Men imorgon. Då jäklar. Då ska vi gå på badger footboll och jag ska ta bilder till batteriet tar slut. Det ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar