fredag 12 april 2013

Fredagslista

Jag hittade en ny lista hos Sandra som jag tyckte var lite lagom att svara på så här innan jag tar helg.

hur såg du ut för ett år sedan?
Påskfirande i Revesjö
så här såg jag ut för ungefär ett år sedan. Vi var på Hylton och hade äggrullning eftersom det var påskhelg

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
super

har du någon fobi?
getingar

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
maten jag lagade i måndags

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
jag älskar dig (kanske inte hört det idag förresten, men det kommer nog snart)

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
igår. då städade jag lägenheten så att den blev bebolig igen :)

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
filmerna vi ska se på Wisconsin film festival

vilken är din pepplåt för tillfället?
Mirrors med JT

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
läst ut the Casual Vacancy som JK ROwling skrivit. En otroligt bra men sorlig bok. Det tog lite tid att komma in i handlingen men när jag väl gjorde det så var jag stormförtjust trots att den var så sorglig och tragisk.

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
räknas det att jag ska gå på wisconsin film festival för första gången... lite fånigt att skriva det igen kanske, men jag kommer faktiskt inte på något annat "nytt"

vad oroar du dig för?
jag orar mig faktiskt inte så mycket alls för tillfället men om jag ska slå till på något så säger jag framtiden

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
USA:s president. Fast var ju i höstas så det kanske inte räknas som "på senaste tiden"

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
tiden. det går så jäkla fort ibland. snart är vi hemma men samtidigt har vi ju åtta fullspäckade veckor framför oss. ibland känns det som att tiden står still och ibland som att vi har bråttom att packa ihop hela lägenheten. väldigt förvirrande

har veckan varit bra än så länge?
bortsett från att jag har haft supermycket att göra i skolan och att vädret har varit åt helvete så har det varit en fin vecka. laddar för ett grymt avslut med lite göttiga filmer nu.

Hur har ni haft det och vad ska ni hitta på för något skoj i helgen?

Happy Friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar