onsdag 27 februari 2013

H O C K E Y

I måndags var Kristoffer och jag på hockey. Mest var det en ganska tråkig match, tyckte jag, och badgers förlorade igen trots att de på pappret ska vara bättre än Penn state som de mötte. Fast matchen hade ändå sina sköna high lights med spelare som trillar in i motståndarens bås, studenter som är utklädda till bananer ("The badgers makes me go bananas!") eller har festliga skyltar. Fast det roligaste med hockey måste nog ändå vara alla sköna studentsånger. Kristoffer har ju berättat lite om det, men eftersom jag lyckades filma lite, så tänkte jag bjuda er på hur det kan se ut (och låta). Jag är ju ett stort fan av allt som är festligt, så ni kan ju föreställa er hur mycket jag gillar festliga sånger och rörelser :)
Enjoy!

2 kommentarer:

  1. Gillar hockeystämningen ;) Blir sugen att gå på en match!


    Skön video :-)


    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, studenterna har ju onekligen väldigt festliga sånger och ramsor som gör hockeymatcherna roligare :)

      Radera