fredag 2 november 2012

Äntligen hemma

Okej, jag har varit lite lätt uttråkad nu och inte riktigt vetat vad jag ska hitta på. Jag hade ju kunnat göra något konstruktivt men det verkar inte som att det är min grej. Så i stället har jag gått igenom typ alla funktioner i iMovie och gjorde en liten rundtursfilm till er. VARNING FÖR STÖKIGA BILDER! Kom på efteråt att om man ska filma sitt hem så ska man städa först och kanske använda en bättre kamera än den inbyggda i datorn. (Det är också en bra idé att kolla stavning på sina rubriker, men jag verkar ha slappnat av lite väl mycket när det kommer till egenkontrollen.) Men jag tröstar mig med att det bli himmelens så autentiskt istället. Och jag städade faktiskt efteråt, men då var ju liksom filmen redan gjord...


Translation: This is our apartment in Madison, WI. It's quite messy and as you can se I'm not great at filming with the our laptop (prepare to get a bit 'carsick'). It only occurred to me after I had filmed that I should have cleaned and possibly used our real camera which takes much better pictures... But, hey. It's more authentic this way, right?

6 kommentarer:

  1. Som cribs!! Fast fetare. :)
    Trevlig helg!
    Kram Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja, det fattades väl bara att jag öppnade kylskåpet och visade vad jag hade därinne! Blir nästa gång antar jag :D
      kram Lina

      Radera
  2. man vill ju bara äta upp dig, lina, din lilla goding!
    kram och tack för titten!

    SvaraRadera
  3. Tack för titten!
    Åker ni till Las Vegas nu i helgen? Isf ha de toppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej (vem du nu är) och tack eller varsågod :)
      Nä vi åker inte förrän den 18e så det är ett tag kvar. Har varit fullt upptagna med att skaffa bil idag :)
      /Lina

      Radera