tisdag 30 april 2013

En gammal lista

Hej finingar. I lördags hittade jag en lista (klicka här) som kändes helt rätt av dela med mig av. Lite daterad med andra ord. Men det är ju ändå ingen som läser bloggar på helgen så därför sparade jag det till idag :)

När vaknade du imorse?
Tror jag vaknade typ 05.50. Jo jag vet. Det är inte riktigt normalt att vakna så tidigt på en lördag men det är liksom bara sådan min kropp är funtad. (Jag var ju liksom vaken en bra stund innan min möhippa började vid 6-7 en lördag morgon...)

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Mat! Jag är nästan alltid vrålhungrig när jag vaknar. Ibland kan jag hålla mig lite men för det mesta måste jag äta direkt annars blir jag tjurig och mår dåligt. Johan är likadan upptäckte jag när han var här. Skönt att veta att jag inte är ensam

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej :( Min telefon är helt kocko och laddar ur hela tiden. Men jag ska ju bara ha den några veckor till så jag orkar inte köpa nytt batteri.

Vilket humör är du på?
Inget speciellt. Lite trött. Lite ont i huvudet. Glad för att det är så varmt ute.

Har du ont någonstans?
Nä inte direkt

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag har precis ätit så är inte så hungrig just nu. Men ikväll blir det sushi så det ser jag fram emot. Dock inte lika mycket som Kristoffer som gått och suktat efter det i flera dagar nu.
20130314-IMG_6724

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Igår när vi köpte pizza

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
facebook

Vad ska du göra ikväll?
Inget specillet. Vi ska ut och käka sushi men mer än så har vi inte planerat

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Ingen förmodligen. Brukar nästan bara lyssna på musik när jag diskar eller springer och jag har redan sprungit en gång idag men hade inte med mobilen då.

Vad tycker du om din/er blogg?
Att det är roligt att skriva av mig om vad vi hittar på här. Fast det ska bli skönt att komma hem till Sverige och inte vara bunden till den. Ibland blir det liksom som ett måste. Men 95% av tiden är det bara roligt. Det bästa är nog att jag läser så många fler bloggar nu och öppnar ögonen får nya människor och det är skitskoj. Dessutom är det sjukt roligt att ta bilder och dela med sig av dem. Att sitta och redigera bilder och leka med ljussättning är nog en av de bästa "biverkningarna" av att ha en blogg.
20121104-IMG_0018
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Besökte Kristoffers jobb med Johan och fick kolla in FPLs häftiga labb.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ja, av Kristoffer. Kanske för att jag är fin eller något annat? Definitivt inte för att mitt hår luktar gott i alla fall. Han avskyr mitt nya schampo stackarn. Ska snart köpa tillbaka det förra så att vi båda blir nöjda igen.

När fotade något senast, och vad?
Fotade frukosten i morse. Blåbärspannkakor och jordgubbar. Smaskigt värre!
Blueberry pancakes with strawberries
Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Nej. Inte ett öre! Men det blir kortvarigt...

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Skrivbordet

Vad har du på dig idag?
Jeans och svart linne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar