onsdag 3 oktober 2012

Vad vill ni veta?

Jag och Kristoffer har försökt att täcka upp det mesta som händer här i Amerikat, för egen del åtminstone. Men det kanske är något som ni tycker att vi missar att rapportera om. Därav min fråga. Vad vill ni veta om detta förlovade land? Kristoffer har ju redan lovat att avhandla snabbmaten men det kanske är något annat som ni sitter och önskar att vi berättade. Mer eller mindre gnagare kanske?
Klassiska dagens outfit kommer det i alla fall inte bli. Varför? Jo det ska jag berätta med följande bild
IMG_2392
Så här ser jag ut för det mesta. Badger-hoddie, Badger-t-shirt och Badger-shorts. Addera jeans för variation/väder... Inte så spännande eller hur, så det här blir första och sista dagens outfit jag bjuder på.

Translation: What do you think we should blog about? More/Less pictures of squirrels perhaps?

3 kommentarer:

  1. En rundvandring i ert nya hem vore kul! =)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Mer öl. Gärna lite bilder hur det ser ut i stadens snabbköp och hamburgerhak..

    SvaraRadera
  3. ja, jag håller med marie. jag vill jättegärna se hur ni bor!
    kram josefine

    SvaraRadera