onsdag 12 september 2012

Shopping

Herre min je. Idag har vi verkligen shoppat loss. Jag och Kristoffer kan ju vara ganska impulsiva när det gäller shopping ibland. Idag var en sådan dag. Det här är vad som hände: På typ 5min hade vi bestämt oss för en ny säng. 5min senare hittade vi även en soffa från samma place. När vi bestämt oss för den också så såg vi ytterligare en bra deal och hux flux hade vi köpt säng, 2 soffor och 3 soffbord.   Detta genomförde vi på mindre än en halvtimma. Puh! 
Just det ja. Före vi köpte möblerna hyrde vi bil för en vecka hade tänkt hyra 3 dagar, men en vecka visade sig vara en bättre deal. Passade även på att köpa upp oss på ett ganska anskrämligt bäddset på Super Walmart. Nåja, det passar nog ganska bra till våra bulliga möbler... Bilder utlovas typ på söndag när vi fått allt levererat till lägenheten.

På kvällen promenerade vi in till State St och åt pasta på Noodles innan vi tog gratisbussen tillbaka till FPL-området och hotellet. Det var fullt med studenter och hurtiga löpare ute. Vi kände oss varken studentiga eller hurtiga när vi återvände till hotellet senare än vanligt kl. 20:10...

Kristoffer i typiskt Amerikanskt villaområde, el och tele, jag testar kuddar på Super Walmart, promenadstråk, brygga i Lake Mendota, State St




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar